Tervetuloa Tuovisten kotisivuille

2022 Sukukokous pidettiin
16.7.2022 Kuopiossa
Kylpylähotelli Rauhalahdessa

Helteisen lämpimänä lauantaipäivänä Tuoviset kokoontuivat Kuopion Rauhalahden hotellin auditorioon kokoustamaan.

Sukutapaaminen 3.7.2021 Sonkajärvellä

Kuvateksti

Kesän 2021 sukutapaaminen pidettiin Sonkajärvellä.

Kuvassa Pekka Tuovinen sukutapahtumaa ja lausumassa Tuoviset tervetulleiksi Sonkajärvelle.

Tapahtumasta lisää Sukutapaamiset -sivuilla ja Kuvia toiminnasta -sivuilla.

Tuovisten hallitus ja toiminnan suunnittelua 2020

Tuovisten hallitus on järjestäytynyt, lue tarkemmin kohdasta Sukuseura / Hallitus.

Tuovisten sukukirjan päivittämisestä on käyty alustavia keskusteluja, asiaan palataan tarkemmin.

Tuovisten sukuseuran varsinainen sukukokous ja sukutapaaminen Sotkamossa hotelli Katinkullassa 14.-16.6.2019

Varsinainen sukukokous 2019 ja sen yhteydessä ollut sukutapaaminen pidettiin Sotkamossa.

Tilaisuus oli kolmipäiväinen ja kesäinen poutasää suosi tapaamista. Tapaamisen kuvat Kuvia toiminnasta-sivuilla sekä kuvaus tapaamisesta Sukukokous 2019 -sivulla.

Kesätapaaminen 2018 Lapinlahdella pidettiin 16.-17.6.2018

Kesän 2018 sukutapaaminen järjestettiin Lapinlahdella kulttuuri- ja kansallismaisemissa.

Tapaamisessa oli monipuolinen ohjelma ja aikaa myös sukulaisten vapaamuotoiseen tapaamiseen ja yhdessäoloon. Tapaamisen kuvat Kuvia toiminnasta -sivuilla sekä kuvaus Sukukutapaaminen 2018 -sivulta.

Tuovisten sukuseuran 10-vuotisjuhla 2016

Tuovisten valtakunnallinen sukuseura on perustettu vuonna 2006. Niinpä 23.-24.7.2016 vietettiinkin Kuopion Rauhalahdessa Tuovisten varsinaisen sukukokouksen yhteydessä myöskin 10-vuotisjuhlaa. Tutustu tarkemmin sukuseuran historiaan ja sukutapahtumiin Sukutapaamiset -sivulta ja sen alasivuilta.

Tule mukaan toimintaan

Tuovisten sukuseuran tavoitteena on:

• pitää yhteyttä suvun eri sukuhaarojen ja jäsenten välillä
  • koota Tuovisia yhteen erilaisiin tapahtumiin ja suvun asioiden pariin
  • tehdä Tuovisten suvusta sekä perinteistä sukututkimusta että DNA-sukututkimusta
  • koota tehdyt tutkimukset yhteiseksi sukurekisteriksi ja päivittyväksi sukukirjaksi.
Näiltä sukuseuran sivuilta löydät runsaasti tietoa ja kuvia sekä Tuovisten suvusta että sukuseuran toiminnasta, ajankohtaisista asioista, historiasta ja sukutuotteista.

Jokainen Tuovisten suvun jäsen on tervetullut mukaan sukuseuran toimintaan. Jäseneksi liittymisestä katso lisää sivulta Sukuseura / Liity jäseneksi.

Sukuseuran jäsenet: muistattehan ilmoittaa yhteystiedoissanne tapahtuvat muutokset jäsenasioiden hoitajallemme Anne Partoselle (yhteystiedot Hallitus-sivulla), niin että yhteydenpito sujuu ilman katkoksia.

Tervetuloa seuran sivuille ja mukaan toimintaan!